۸ویژگی آیفون ۱۰ که نمی تونم بدون اونا زندگی کنم!

دکمه سوییچ صدا

فرض کنید شما سر کلاس دانشگاه هستید! یا یک جلسه کاری خیلی مهم ! شاید هم رفتید تئاتر شهر تا نمایش دوستتون ببینید! آیا مطمن هستید گوشی شما سایلنت هست؟ اگر گوشی شما اندرویدی باشه مجبورید گوشیتون از جیب خارج کنید صفحه روشن کنید و از سایلنت بودن گوشی اطمینان حاصل کنید!! که شاید این کار زمان بر و شاید بی احترامی باشه! وقتی گوشی شما ایفون باشه دیگه هیچ نگرانی وجود نداره فقط کافی دستتون به داخل کیف یا جیبتون ببرید و دکمه سایلنت لمس کنید تا از سایلنت بودن گوشی همراهتون اطمینان حاصل کنید!

صداگوشی اپل

 برگشتن به برنامه قبلی

در آیفون هنگامی که شما دو برنامه همزمان باز میکنید وقتی نیاز دارید به برنامه قبلی بروید کاقیست که نام برنامه را در گوشه سمت چپ بالای صفحه گوشی بزنید

 

فلش ایفون ۱۰

وقتی شما ایفون ۱۰ داشته باشید دیگر نباید نگران قرمز شدن چشم در هنگام عکس انداختن باشید!

عدم قرمزی چشم در عکس

AirDrop

هنگامی که گوشی شما و گوشی دوستتون آیفون باشد دیگر نیازی به برنامه های واسط برای انتقال فایل ها ندارید فقط کافیه بر روی دکمه AirDrop بزنید و سپس بر روی تصویر دوستتون در این هنگام فایل های شما با سرعت فوقالعاده ای انتقال پیدا می کنند

 

به اشتراک گذاری رمز وای فای هات اسپات بدون رویت آن

وقتی شما از IOS 11 استفاده می کنید می توانید به دستگاه هایی که فقط خودتان از آن اطلاع دارید اینترنت هات اسپات کنید بدون اینکه رمز خود را اعلام کنید اجازه دسترسی امن را با مدیریت خودتان به انها می دهید.

 

Reachability

دست رسی های فوق العاده ایفون این گوشی از نظر سطح امنیت فوقالعاده کرده

 

تصاویر زنده LIVE Photos

هنگام عکس برداری قطعا دوس دارید با یک عکس زنده برخورد کنید و یک لحظه حرکات عکس قبل از خود عکس ببینید پس ایفون این اختیار برای شما باز گذاشته است که با کیفیتی فوقالعاده این تصاویر ببینید.

 

لمس سه بعدی آیفون

اگر برای یک مرتبه لمس سه بعدی گوشی ایفون را انجام دهید متوجه قدرت تکنولوژی شرکت اپل خواهید شد که به چه صورت جلو تر از بقیه رقبا پیش میرود.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *