اولین تصاویر زنده پی ۴۰ هوآوی

شرکت هوآوی قصد دارد جدیدترین پرچمداران خود را طی رویداد ۲۶ مارس سال جاری معرفی کند. پرچمدارانی که به عنوان سری پی ۴۰ شناخته شده و تاکنون شایعاتی از آنها فاش شد. با بروزنیوز همراه باشید.

به تازگی تصاویری از پی ۴۰ و پی ۴۰ پرو هوآوی با اسم رمز Polarie و Blink منتشر شده که در واقع تصویر نمونه اولیه این گوشی‌های هوشمند است. تصاویر توسط وب سایت Digital Trends منتشر شده و انتظار داریم صحت داشته باشد.

این گزارش می‌گوید، پی ۴۰ صفحه نمایش خمیده همچون میت ۳۰ پرو ندارد و کم حس منحنی نمایشگر را می‌توان احساس کرد. در نسخه اولیه دوربین عقب سه گانه با یک حسگر دوربین پیروسکوپی قابل مشاهده است. همچنین یک حسگر ToF هم در کنار سایر دوربین‌ها قابل مشاهده می‌باشد.

پی ۴۰ هوآوی با طراحی ساده

هوآوی سری پی ۴۰ را در سه مدل پی ۴۰، پی ۴۰ پرو و پی ۴۰ پریمیوم ادیشن همراه با یک نسخه لایت در رویداد پاریس معرفی خواهد کرد. پیش از این شاهد معرفی P40 Lite بودیم که در واقع همان Nova 6 SE با پردازنده کایرین ۸۱۰ است.

اطلاعات بیشتری در کار نیست تا به آن اشاره کرد و باید منتظر ماند تا مشخص شود، برنامه برند چینی چیست و آیا در نهایت شاهد معرفی چنین گوشی‌های هوشمندی خواهیم بود یا خیر.

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *