اسکرین شات در اینستاگرام به صورت مخفی

چگونه از استوری های اینستاگرام اسکرین شات بگیریم؟

همانطور که متوجه شده اید در آخرین بروزرسانی اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت اسکرین شات گرفتن در بخش استوری اضافه شده است، در زیر چند ترفند را برای شما در این خصوص بازگو می کنیم، امیدواریم که مورد استفاده شما قرار گیرد.

اگر اخبار پیرامون این موضوع را دنبال کرده باشید، یا در بخش آخرین بروزرسانی در اپ استور یا فروشگاه گوگل توضیحات را مطالعه کرده باشید حتما متوجه این نکته که اینستاگرام قابلیت جدید ارسال نوتیفیکیشن از سوی استوری ها را فعال کرده است متوجه شده اید، با وجود این قابلیت جدید، هنگامی که شما از استوری (story) شخصی اسکرین شات تهیه کنید برای فرد مورد نظر پیامی مبنی بر تهیه اسکرین شات توسط فردی با شناسه مشخص ارسال می شود، برای شما نیز این امر صادق است.

در این مطلب قصد داریم روش هایی را برای گرفتن اسکرین شات از استوری اشخاص بدون اینکه به آن فرد اطلاعی داده شود برای شما بازگو کنیم، امیدواریم از این ترفند استفاده نمایید.

اسکرین شات از استوری
اسکرین شات از استوری

معرفی ترفند های گرفتن اسکرین شات به صورت مخفی

به طور کلی چند روش برای حل یا به اصطلاح دور زدن این قابلیت در بروزرسانی جدید اینستاگرام وجود دارد.

  • اولین روش که برخی از کاربران استفاده از آن را به بقیه روش ها ترجیح می دهند استفاده از نسخه های ویرایش شده غیر رسمی اینستاگرام مانند OG insta برای سیستم عامل اندروید و ++Instagram (اینستاگرام پلاس پلاس) برای آی او اس (ios) بجای نسخه اصلی این نرم افزار است، که البته به دلیل مسایل امنیتی توسط بروزرنیوز توصیه نمی شود.
  • روش دیگری که توسط کاربران در فضای مجازی بیان شده تغییر وضعیت تلفن همراه به حالت پرواز (Airplane mode) است، که روش استفاده آن اینگونه است، زمانی که استوری شخص مورد نظر شما به صورت کامل بارگذاری شده است کافیست دستگاه را به این حالت برده و اسکرین شات را با روش های رایج بسته به نوع سیستم عمل بگیرید.
  • روش آخر نیز که توسط کاربران مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از نسخه تحت وب اینستاگرام است که جدیدا قابلیت نمایش استوری ها به آن افزوده شده است که براحی توسط دکمه Print Screen قابل انجام است.
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *