بازی Dreams به مدت ۱۰ سال پشتیبانی دائمی خواهد شد

همان‌طور که مطلع هستید، سرانجام به زودی بازی مورد انتظار Dreams منتشر خواهد شد و اکنون در همین راستا، شب گذشته رویدادی برای آن برپا شد که جوایزی را برای بهترین سانگان محتوای این عنوان به همراه داشت. اما رئیس استودیوهای مستقل شرکت سونی (Sony) یعنی شوهی یوشیدا (Shuhei yoshida) نیز در آن حضور داشت و طبق توضیحات وی، این بازی به مدتی طولانی پشتیبانی خواهد شد.

اجرا کننده‌ی این رویداد استودیوی مدیا مولکول (Media Molecule) بود ولی چهره‌های سرشناسی مانند مجری برنامه‌ی Kinda Funny یعنی گرگ میلر (Greg Miller) و شوهی یوشیدا نیز در آن حضور داشتند. شوهی یوشیدا به توضیحاتی درباره‌ی پشتیبانی پس از عرضه‌ی این بازی پرداخت و در این خصصوص اظهار داشت:

من به شما گفته‌ام که این بازی، عنوانی ۱۰ ساله است. منظور من این نیست که ۱۰ سال در دست توسعه قرار خواهد داشت بلکه عمر آن پس از عرضه، ۱۰ سال خواهد بود. من نمی‌توانم برای پیشرفت‌های این بازی و ابزارهای آن صبر کنم که در آینده در دسترس سازندگان قرار خواهد گرفت و دیگران نیز می‌توانند از آن‌ها لذت ببرند.

با این تفاسیر، شوهی یوشیدا به این بازی بسیار امید داشته و به نظر می‌رسد که از موفقیت آن اطمینان دارد. به هر حال به تاریخ انتشار این بازی نزدیک هستیم و بایستی عملکرد این عنوان را در آن زمان بسنجیم.

بازی Dreams در تاریخ جمعه، ۲۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۸ (۱۴ فوریه‌ی ۲۰۲۰ میلادی) برروی کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد. شما می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط با این بازی را از این نشانی مطالعه و یا دنبال نمایید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

2 دیدگاه در “بازی Dreams به مدت ۱۰ سال پشتیبانی دائمی خواهد شد

هایپی براش ندارم…چون اصلا نمیفهمم چی هست…انگار باهاش میشه بازی ساخت…که من علاقه ای به این جور چیزا ندارم (:unknw:)

خدا قوه بهشون بده!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *