کمپانی لایکا بازار را به چالش می کشد

کمپانی Leica

کمپانی آلمانی لایکا (Leica) که در عرصه ی تولید دوربین و لنز یکی از اسامی برتر است، قرار است دوربین لایکا M10-D را بدون صفحه نمایش پشت وارد بازار شود. Leica قصد دارد با این کار بازار دوربین های دیجیتال را به چالش بکشد.

Leica

Leica بازار را به چالش میکشد

این روزها حدوداً همه ی دوربین‌ های دیجیتال با یک صفحه نمایش در پشت خود وارد بازار می گردند. یکی از مزیت های دوربین‌ های دیجیتال در قیاس با به دوربین‌ های آنالوگ همین صفحه نمایش پشت است که قادر است بعد از ثبت عکس سریعآً آن را در صفحه نمایش مشاهده کنید و تصمیم بگیرید که آیا احتیاج به ثبت عکسی تازه دارید یا باید تنظیمات بیشتری را اعمال کنید.

با این وجود به نظر می آید که Leica در تکاپو است که قانون بازار را با آخرین دوربین دیجیتال خود یعنی لایکا M10-D که بدون صفحه نمایش پشت وارد بازار کند، به چالش بکشد. در عوض به نظر می آید که Leica نبود صفحه نمایش پشت را با مجموعه‌ ای از گزینه‌ های نوردهی جبران کرده است، که به معنای آن است که تمرکز عکاس تماماً بر پروسه ی ثبت عکس خواهد بود.

ویژگی ها و قابلیت ها

با این وجود لایکا M10-D با توانایی هایی همانند اتصال wifi داخلی که به کاربران اجازه می‌ دهد دوربین را از راه نرم افزار به تلفن همراه خود وصل کنند. در صورتی که بخواهید می‌ توانید از این نرم افزار به عنوان صفحه نمایش دوربین هم بهره ببرید و همین طور می توانید که تصویرهای ثبت شده را از دوربین به تلفن همراه خود انتقال دهید.

بیشتر بخش های لایکا M10-D بر اساس مدل M10 خواهد بود، به غیر از wifi  داخلی و عدم وجود صفحه نمایش پشت. این دوربین از یک حسگر فول فریم ۲۴ مگاپیکسلی بهره می برد و مثل مابقی دوربین‌ های لایکا به هیچ عنوان ارزان قیمت نیست و با برچسب بهای ۸۰۰۰ دلاری ارائه خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *