نوکیا به دنبال مقابله با هوآوی در فناوری ۵G

شرکت نوکیا در حالی که یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده تلفن همراه بود، اما در سال‌های اخیر بیشتر به توسعه ابزارهای مخابراتی پرداخت اما در حال حاضر به دنبال یک برنامه بزرگی است که اگر انجام شود، هوآوی به چالش کشیده خواهد شد. با بروزنیوز همراه باشید.

نوکیا با گوشی‌های همراه ۳۳۱۰ بسیار شناخته شده بوده و در حال حاضر نیز با همکاری HMD تلفن هوشمند اندرویدی به بازار عرضه می‌دارد. اما این کمپانی فنلاندی برای به چالش کشیدن شرکت‌هایی نظیر هوآوی، ZTE و برخی دیگر، به دنبال یک برنامه بزرگ است.

براساس گزارش‌ها ممکن است در آینده نزدیک اریکسون با نوکیا برای توسعه فناوری ۵G ادغام شود. رقابت سخت در بازار نوکیا را برآن داشت تا در عصر جدید به فکر ادغام با اریکسون باشد تا بتواند در این عرصه موفق عمل کند.

نوکیا تیمی از مشاوران متخصص را به کار گرفته تا راه حلی برای موفقیت بیاندیشند. گذشته از آن که در پی ادغام با اریکسون سوئد است، بلکه گزینه دیگری چون تغییراتی در خرج کمپانی و سرمایه گذاری جدید روی میز گذاشته است.

نوکیا در فکر بزرگتر شدن

اگر این ادغام صورت گیرد، نوکیا و اریکسون با یکدیگر می‌توانند راه توسعه فناوری ۵G را به راحتی بپیمایند. البته نوکیا دوران سختی را پشت سرگذاشته و در چند وقت گذشته کاهش سهام شدیدی را متحمل شده و البته این شایعات بلومبرگ تاثیر مثبتی روی ارزش سهام آن داشته است.

البته نباید انتظار داشت ادغام سریع صورت گیرد زیرا روند سازمانی داشته و نوکیا نیز در پی تغییراتی درون سازمانی بوده و اخیرا مدیرعامل آن پس از هشت سال جای خود را به یک مدیر دیگر داده است.

نوکیا با مشاهده وضعیت صنعت مخابراتی سخت در تلاش است تا راه حلی یافته و بتواند در این عرصه عملکرد خوبی داشته باشد و از رقبا جا نماند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *