بازی Gran Turismo Sport حدود ۸.۲ میلیون بازی‌باز دارد

بازی Gran Turismo Sportدر ماه اکتبر سال ۲۰۱۷ منتشر شد و همچنان و پس از گذشت حدود ۳ سال با موفقیت به مسیر خود ادامه می‌دهد. اما خبری که ممکن است بسیاری از هواداران این بازی را غافلگیر کند این است که Gran Turismo Sport هم‌اکنون حدود ۸.۲ میلیون بازی‌باز دارد. این خبر را کازونوری یامااوچی (Kazunori Yamauchi) تهیه کننده‌ی این بازی طی مراسم افتتاحیه‌ی GT Sport World Tour سیدنی عنوان کرد. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

براساس گفته‌ی آقای یامااوچی ۹ میلیون حساب کاربری به تازگی در این بازی ایجاد شده است. به عبارتی ۴۱ میلیارد کیلومتر توسط رانندگان این بازی طی شده، این آمار از زمان انتشار این بازی تاکنون محاسبه شده است. اما صبر کنید این تنها آمار خیره کننده‌ی این بازی نیست، نزدیک به یک میلیارد مسابقه با میانگین سرعت ۸۴.۲ مایل بر ساعت در بازی برگزار گردید و حدود ۳۷ میلیون عکس در ۱۱ ماه گذشته در محیط این بازی گرفته شده است.

تمامی این موارد نشان‌دهنده محبوبیت بی حد و مرز Gran Turismo Sport می‌باشد. یکی از مواردی که کاربران عنوان بالا را بیشتر جذب خود کرد به‌روزرسانی ماه نوامبر بازی یاد شده بود. خودروها و چندین مسیر جدیدی که در طی به‌روزرسانی به بازی اضافه شده‌اند یکی از مهم‌ترین عوامل در افزایش محبوبیت این بازی هستند، چراکه بازی‌باز امکانات زیادی برای تجربه‌ی بازی دارد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *