گلکسی نوت ۱۰ در دو مدل معرفی شد

شرکت سامسونگ به تازگی خانواده جدید پرچمداران خود را به نام گلکسی نوت ۱۰ رونمایی کرد. اسمارتفونی که در دو مدل پلاس و استاندارد معرفی شده اما هر یک نسخه ۵G جداگانه هم دارند.

گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس در برخی جهات با یکدیگر متفاوت هستند اما در مشخصات کلی یکسان تلقی می شوند. نسخه پلاس به نمایشگر ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED با وضوح QHD+ مجهز است اما نسخه استاندارد به نمایشگر ۶.۳ اینچی FHD+ تجهیز شد.

هر دو از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۵ قدرت می گیرند. البته نسخه استاندارد با حافظه رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می شود اما نسخه پلاس حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۱۲/۲۵۶ گیگابایتی دارد. هر دو قابلیت ارتقا حافظه برای آنها در نظر گرفته شده و قادرند عملکرد بالایی از خود نشان دهند.

در بخش دوربین نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس ازسه حسگر ۱۲/۱۲/۱۶ مگاپیکسلی برخوردار هستند و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی پیکسل دوگانه دارند. البته نسخه پلاس با حسگر سنجش عمق و اسکن ۳D هم همراست. سنسور اثرانگشت برخلاف نسل قبل به زیر نمایشگر منتقل شده و از نوع اولتراسونیک است.

با سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای و رابط کاربری ONE UI هم همراه شده تا در مجموع پیکربندی قدرتمندی داشته باشند. گفتنیست که هر دو مدل از فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی برخوردارند که در ۳۰ دقیقه به شارژ کامل خواهند رسید و عمر باتری آن به ۲۴ ساعت می رسد.

باتری مدل بزرگتر ۴۳۰۰ میلی آمپر و نسخه کوچکتر ۳۵۰۰ میلی آمپر است. همچنین قابلیت شارژ معکوس هم برای این پرچمداران بی نظیر کره ای تدارک دیده شده است. پیش خرید گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس از هم اکنون دردسترس بوده و عرضه جهانی ۲۳ آگوست آغاز می شود.

قیمت پایین ترین نسخه ۹۴۹ دلار و بالاترین مدل به ۱۳۰۰ دلار می رسد. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت شرکت سامسونگ مراجعه فرمایید.

منبع

 

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *