نسخه منحصربفرد ایسوس ZenFone 6 معرفی شد

شرکت ایسوس که بیشتر به عنوان تولیدکننده سیستم های کامپیوتری و قطعات آن شناخته می شود، اخیرا جدیدترین پرچمدار تلفن هوشمند خود را به نام ذن فون ۶ معرفی کرد. اسمارتفونی که دارای ویژگی های جالبی از جمله دوربین متحرک است.

شرکت ایسوس در جریان نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۹، از نسخه ۳۰سالگی گوشی هوشمند اخیرا معرفی شده ZenFone 6 رونمایی کرد. این اسمارتفون که ZenFone 6 Edition 30 نام دارد هیچ تفاوتی با نسخه اصلی نداشته، به جز آن که در بحث سخت افزاری چند ارتقا کوچک پیدا کرده است. این نسخه منحصربفرد ذن فون ۶ تنها ۳۰۰۰ دستگاه از آن به تولید می رسد و یک مدل تولید انبوه نیست. بنابراین باید هر چه سریعتر آن را خریداری کرد و در غیر این صورت ممکن است شامل حال شما نشود.

ZenFone 6 Edition 30 ایسوس نخست با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی همراست که در مقایسه با مدل اصلی و حافظه ۸ گیگابایتی، می تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. البته این عملکرد زمانی بی نظیر خواهد شد که در کنار پردازنده نسل جدید هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۵۵ قرار گیرد. خوشبختانه ایسوس چنین چیپی برای ZenFone 6 Edition 30 در نظر گرفته و باید آن را یک مدلی خاص به شمار آورد. علاوه بر موارد گفته شده، حافظه داخلی آن ۵۱۲ گیگابایتی محسوب شده تا بتواند داده بسیاری را ذخیره سازی کند.

در سایر مشخصات صفحه نمایش ۶.۴ اینچی FHD+، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام با لیتوگرافی ۷ نانومتری و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری شامل حال آن شده است.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *