درز تصویر می ۱۰ شیائومی

انتظار می رود گوشی های سری شیائومی می ۱۰ در اوایل ماه فوریه معرفی شوند. بر اساس برخی گزارش ها، این گوشی های هوشمند پیش از سامسونگ گلکسی S20 در معرض دید عموم قرار می گیرند. به تازگی پوستری از پرچمداران آینده شیائومی در فضای مجازی منتشر شده که به معرفی آن ها در تاریخ ۱۱ فوریه اشاره می کند.

این تصویر طراحی پنل پشتی گوشی شیائومی Mi 10 را به نمایش می گذارد. این گوشی هوشمند با رنگ های سفید و مشکی به نمایش گذاشته شده است. روی پنل پشتی یک نوار به چشم می خورد که احتمالا شیشه ای است. روی این نوار دوربین اصلی چهارگانه به همراه فلاش LED قرار گرفته است. در سمت راست دستگاه دکمه های تنظیم صدا و پاور به چشم می خورد. لازم به ذکر است؛ نمی توان صحت پوستر فاش شده را تایید کرد.

 

بر اساس شایعات، شیائومی می ۱۰ به صفحه نمایش با رفرش ریت ۹۰ هرتز، باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی، دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید ۲۰ مگاپیکسلی، سنسور تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق مجهز می شود. قدرت آن را چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ تامین می کند.

انتظار می رود نمایشگر شیائومی Mi 10 Pro دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز باشد. از سایر مشخصات احتمالی آن می توان به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی، دوربین اصلی با سنسورهای ۱۰۸، ۲۰، ۱۲ و ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

به هر حال جهت کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *