اپل به دنبال کاهش تولید آیفون ۱۱ پرو مکس

براساس آخرین گزارش ها شرکت اپل درصدد است تا به کاهش تولید گوشی هوشمند آیفون ۱۱ پرو مکس و افزایش فروش آیفون ۱۱ بپردازد. گفته می شود با گذشت چند هفته از عرضه آیفون ۱۱، نسخه پرو مکس چندان فروش چشمگیری نداشته اما در مقابل آیفون ۱۱ با فروش خوبی رو به رو شد.

در این بین اپل برای جلوگیری از ضرردهی، تولید آیفون ۱۱ پرو مکس را کاهش می دهد و تولید آیفون ۱۱ هم با افزایش مواجه می شود. طبق آخرین آمارها، محبوبیت آیفون ۱۱ در مقایسه با XR بسیار بیشتر است.

پیش بینی شده تا پایان ۲۰۱۹ بیش از ۷۰ میلیون دستگاه آیفون ۱۱ پرو و ۱۱ به فروش برسد که بخش عمده آن به نسخه ۶۹۹ دلاری مربوط می شود. گفته شده از سپتامبر تاکنون حجم ۱۲ میلیون گوشی آیفون ۱۱ به مشتریان عرضه شد که در مقایسه با آیفون XR افزایش ۱۵ درصدی را باید شاهد بود.

به دنبال این فروش جذاب، تولید آیفون ۱۱ افزایش پیدا می کند تا اپل بتواند با فروش بالا آن سود بیشتری شامل حال خود کند. این گزارش ها همچنین به عملکرد نامطلوب آیفون ۱۱ پرو و پرو مکس در بازارهای مختلف اشاره می کنند. بنابراین بدیهی است که تولید آیفون ۱۱ پرو مکس نیز کاهش یابد.

پیش بینی می شود اپل در ابتدا ۲۰۲۰ فروش گسترده ای با آیفون ها نداشته باشد و رشد منفی خواهد بود. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *