اولین گوشی هوشمند با نمایشگر ناچ اچ تی سی معرفی شد

شرکت اچ تی سی به تازگی از محصول جدید خود موسوم به Wildfire X رونمایی کرد. اسمارتفونی که برای نخستین بار در میان محصولات اچ تی سی به طراحی ناچ و دوربین عقب سه گانه عمودی مجهز شده است.

تا به حال شایعات مختلفی درباره سری گوشی های هوشمند Wildfire اچ تی سی انتشار یافت و حال نوبت به معرفی Wildfire X رسید. از مشخصات کلیدی این دیوایس باید به صفحه نمایش ۶.۲۲ اینچی ۱۵۲۰*۷۲۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۱۹:۹ ، پردازنده هشت هسته ای Helio P22 مدیاتک با فرکانس ۲ گیگاهرتزی، تراشه گرافیکی IMG PowerVR GE8320، سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای، پشتیبانی از دو سیم کارت همزمان، دوربین عقب سه گانه ۱۲/۸/۵ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی و سنسور اثرانگشت در عقب اشاره کرد.

در سایر مشخصه ها باید به جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، رادیو اف ام، ابعاد ۱۵۶*۷۴*۷.۹۵ میلیمتری، وزن ۱۷۲ گرمی، پشتیبانی از شبکه Dual 4G VoLTE، وای فای ۸۰۲.۱۱ac، بلوتوث ۴.۱ و پورت USB-C پرداخت.

گفتنیست که این گوشی هوشمند اچ تی سی به باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری مجهز بوده که در کنار فناوری شارژ ۱۰ واتی در مدت زمان کوتاهی به شارژ ۱۰۰ درصد می رسد. HTC این دیوایس را در رنگ سافایر آبی با قیمت نامشخصی در ۲۲ آگوست سال جاری خواهد بود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *