اولین تلویزیون هوآوی تابستان معرفی می شود

چندی پیش آقای یو چنگ دونگ، مدیر بخش مصرفی بیان کرده است که هواوی تصمیمی برای ورود به دنیای لوازم خانگی و به طبع رقابت کردن با سایر برندهای فعال در این زمینه را ندارد. از این رو خبری از تولید تلویزیون هایی عادی در این شرکت نبوده و هواوی تلویزیون هایی با نمایشگری بزرگ را طراحی می کند که به قابلیت های هوش مصنوعی مجهز خواهند شد.

با درنظر گرفتن این موضوع می توان گفت که تلوزیون های هواوی تفاوت های عمده ای با تلویزیون های عادی خواهد داشت. ازاین رو گفته می شود که اسمارت تی وی این شرکت یک وضوح تصویر فوق العاده ۸K را در کنار ویژگی های هوش مصنوعی به کاربران عرضه خواهد داشت. همچنین با پشتیبانی کردن از گستره رنگی بالا می توان یکی کیفیتی مثال زدنی را از این محصول انتظار داشت. گفته هایی بیان می شود که گویا صفحه نمایش این تلویزیون ها را شرکت سامسونگ تولید خواهد کرد. با همه این ها، اطلاعاتی وجود دارد که نشان می دهد، این تلویزیون ها به بازارها و کاربرانی گران قیمت محدود نخواهند شد.

به دنبال این قضیه، برخی از فعالین در این زمینه اعلام کرده اند که هواوی برای تحقق دادن به این تصمیم، به دنبال همکاری با تولیدکنندگانی از جمله BOE و Huaxing است. با محقق شدن این موضوع می توان انتظار داشت که تلویزیون های هوشمند هواوی در بازار های ارزان و پنل های LCD نیز عرضه شوند. هرچند در گذشته نیز خبرهایی مبنی بر معرفی شدن تلویزیون هایی ۵۵ و ۶۵ اینچی در ماه های می و آگوست سال جاری از هواوی شنیده می شد.

علاوه بر همه این ها، اخیرا گزارش هایی منتشر شد که خبر از تولید اولین تلویزیون نسل پنجم ۵G جهان توسط این شرکت می داد. برخی از تحلیلگران و فعالین دنیای تکنولوژی بر این باور هستند که هواوی با افزایش دادن دامنه تولیدات خود، به دنبال ایجاد یک حلقه محصول الکترونیکی مخصوص خودش است.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *