انتشار تصویر رندر شده دو نسخه گلکسی نوت ۱۰

شرکت سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی هوشمند گلکسی نوت را معرفی می کند. برای سال جاری نیز تصمیم گرفته چند نسخه ای را رونمایی کند و تا به حال نیز شایعات بسیاری پیرامون آنها منتشر شد.

به تازگی تصویر رندر شده ای منتشر شده که نسخه استاندارد و پرو گلکسی نوت ۱۰ را نشان می دهد. اسمارتفونی که به دوربین چندگانه عمودی مجهز بوده و صفحه نمایش کم حاشیه برای آنها در نظر گرفته شد.

نسخه استاندارد گلکسی نوت ۱۰ به دوربین اصلی سه گانه مجهز است اما نسخه پرو به دوربین چهارگانه و یک حسگر ToF مجهز می باشد و این دیوایس را به گزینه برجسته تبدیل خواهد کرد. از مشخصه های کلیدی گلکسی نوت ۱۰ باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ یا اگزینوس ۹۸۲۵، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی یا ۱ ترابایتی، باتری ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ میلی آمپری، صفحه نمایش QHD+ و سیستم عامل اندروید ۹.۰ پای اشاره کرد.

البته پیش بینی شده گلکسی نوت ۱۰ در سه مدل e، استاندارد و پرو رونمایی شود. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود این برند کره ای چه برنامه ای در سر دارد. انتظار داریم رونمایی از سری گلکسی نوت ۱۰ طی رویداد اختصاصی ماه آگوست سامسونگ انجام گیرد.

به هر حال جزئیات دقیق و کافی نیست و نباید به شایعات پرداخت.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *