انتشار اطلاعات جدید از ZenFone 6 ایسوس

شرکت ایسوس در آینده نزدیک نسل جدید گوشی های هوشمند خود را از سری ZenFone معرفی می کند. نسل جدیدی که طراحی حرفه ای داشته و مشخصات قابلی نیز برای آنها در نظر گرفته شده است. در نسل جدید گوشی های هوشمند ایسوس که تحت عنوان ZenFone 6 معرفی می شوند، طراحی جدید و مشخصات بزرگی در کار است. به تازگی شرکت ایسوس برخی ویژگی های موجود در گوشی هوشمند ZenFone 6 را تایید کرده و خبر از رونمایی آن در ۱۶ می سال جاری داده است.

اگر سری به صفحه توییتر ایسوس بزنید، تصویر جدیدی منتشر شده که جزئیات سخت افزاری ZenFone 6 را آشکار می کند. از جمله آنها باید به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ هشت هسته مجهز است و یک چراغ LED نوتفیکیشن نیز در آن به کار گرفته شد. همچنین این محصول دارای پورت USB-C و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون است. باتوجه به تصویر یک کلید هوشمند نیز در بخش کناری دستگاه تعبیه شده که احتمالا در جهت روشن/خاموش شدن اسمارتفون بوده و برای کاهش یا افزایش حجم صدا هم به کار گرفته می شود.

ZenFone 6 پرچمدار بی نظیر ایسوس در راه است

سه اسلات سیم کارت و کارت اس دی نیز در این مدل قابل مشاهده است. علاوه بر این مدیر اجرایی ایسوس به ویژگی های دیگر ZenFone 6 نیز اشاره کرده که باید به دوربین اصلی دوگانه ۱۳ و ۴۸ مگاپیکسلی در بخش عقب، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با فناوری شارژ سریع و چندین پیشرفت قابل توجه دیگر نسبت به ZenFone 5z پرداخت. ZenFone 6 به نمایشگر کم حاشیه مجهز است و حتی اخیرا در AnTuTu نیز رویت شد. در این پایگاه داده محصول ایسوس از نمایشگر ۲۳۴۰*۱۰۸۰ پیکسلی بهره می برد. دقیقا پیدا نیست شرکت ایسوس چه برنامه ای برای مشخصات و دیگر ویژگی های نسل بعدی گوشی هوشمند خود دارد.

تا رونمایی ذنفون ۶ تنها یک هفته باقی است و باید منتظر اخبار بیشتر باقی ماند.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *