انتشار اطلاعات جدید از نسل بعدی مک بوک پرو

اپل یکی از جمله شرکت هایی بوده که همیشه به دنبال رونمایی نسل جدید محصولاتش است. برای سال ۲۰۱۹ نیز برنامه مفصلی در سر می پروراند و باید انتظار داشت برند کوپرتینویی بزودی جزئیات بیشتری را با معرفی این محصولات آشکار کند.

براساس گزارش های تاکنون انتشاریافته سال جاری باید شاهد رونمایی مک بوک پرو جدیدی باشیم و تا به حال شایعات کمی منتشر نشد. شایعات بسیاری پیرامون مک بوک پرو ۱۶ اینچی منتشر شد و حال نوبت به اطلاعات بیشتری رسید. به گزارش United News Daily تایوان، مک بوک پرو ۱۶ اینچی اکتبر سال جاری با صفحه نمایش LCD دارای وضوح ۳۰۷۲*۱۹۲۰ پیکسلی راهی بازار می شود.

این نوت بوک توسط دو شرکت Quanta و Foxconn به تولید خواهد رسید. نکته جالب توجه درباره این لپ تاپ تازه وارد قیمت هنگفت ۳۰۰۰ دلاری آن است. United News Daily می گوید مک بوک پرو ۱۶ اینچی با مشخصات بزرگی که دارد، قیمتی بیش از ۳۰۰۰ دلار خواهد داشت. گزارش مورد اشاره می گوید اپل به دنبال بروزرسانی مک بوک ایر و مک بوک پرو ۱۳ اینچی هم است.

بعید به نظر می رسد چنین چیزی اتفاق بیافتد زیرا در هفته اخیر اپل بروزرسانی برای مک بوک ایر و پرو ۱۳ اینچی انجام داده است. انتظار داریم مک بوک پرو ۱۶ اینچی با طراحی بروزرسانی شده نیز همراه باشد و حتی گفته می شود صفحه کلید متفاوتی نسبت به مدل پروانه ای اخیر در آن به کار گرفته خواهد شد.

به هر حال پیش بینی می شود جزئیات تکمیلی را در پاییز امسال بدست آوریم.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *