مشخصات گوشی هوشمند جدید ال جی

کمپانی ال جی

کمپانی ال جی V40 تین کیو نوین ترین پرچمدار LG است که اکنون ویژگی های کامل تری از آن به وسیله ی یک منبع خبری معتبر پخش شد. ال جی V40 تین کیو تجهیز شده به ۵ دوربین خواهد بود و از یک پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده خواهد شد.

ال جی

قابلیت ها

رندرهایی از نوین ترین پرچمدار ال‌جی، V40 تین کیو در اینترنت انتشار داده شد. یکی از اصلی ترین خصوصیت های این گوشی، تعداد دوربین های آن است. گفته می شود ال‌جی V40 تین کیو تجهیز شده به ۵دوربین است که ۳دوربین آن در پنل عقب قرار گرفته و ۲دوربین سلفی خواهد داشت. اکنون به لطف گزارش منبع خبری Android Pit، ویژگی های کامل تری از این موبایل افشا شده است.

این منبع خبری اعلام می کند که یکی از منبع های خبری نزدیک به شرکت LG، ویژگی های کامل V40 تین کیو را منتشر کرده است. این موبایل تجهیز شده به پردازنده کوالکاماسنپدراگون ۸۴۵ خواهد بود و از یک صفحه نمایش ۶.۴اینچی P-OLED با نسبت صفحه نمایش ۱۹.۵:۹ بهره خواهد برد. کیفیت این گوشی QHD پلاس بوده و ۶ گیگابایت رم و ۶۴ / ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت.

دیگر قابلیت ها

دوربین های عقب ال‌ جی V40 تین کیو تشکیل شده از یک دوربین‌ ۱۲مگاپیکسلی، یک دوربین ۱۶مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۲مگاپیکسلی است که از فناوری های تله‌فوتو، زاویه گسترده، بزرگنمایی ۲X و عکسبرداری هوشمند پشتیبانی می کنند. گفتنی است که ۲دوربین سلفی این موبایل هم ۸ و ۵ مگاپیکسلی خواهند بود.

سایز ال‌جی V40 تین کیو ۱۵۸.۷ در ۷۵.۸ در ۷.۷۹میلی‌متر خواهد بود و تقریبا ۱۶۹گرم وزن خواهد داشت. گفتنی است این موبایل تجهیز شده به یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. به گزارش منبع خبری ETNews، ال‌جی گوشی پرچمدار خود یعنی V40 تین کیو را در هفته اول اکتبر امسال و یا در جمعه ۱۰ اکتبر ارائه خواهد شد. با این حال همچنان بایستی چند روز دیگر منتظر ماند تا LG از نوینترین پرچمدار خود رونمایی کند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *