دستاورد جدید کمپانی لنوو

لپ تاپ جدید کمپانی لنوو

شرکت لنوو در مراسم IFA 2018 لپ تاپ لنوو کروم بوک C330 را ارائه کرد. این لپ تاپ ۱۱.۶ اینچی، یک لپ تاپ تبدیل شونده هم است. این لپ تاپ ۲ در ۱ بسیار مقرون به صرفه است. شرکت لنوو لپتاپ کروم بوک C330 را با بهای ۲۷۹.۹۹دلار ارائه می کند. عرضه این لپ تاپ در ماه نوامبر و در بازار‌های اروپا، آفریقا و خاورمیانه صورت می گیرد.

لپ تاپ

قابلیت ها

لپ تاپ لنوو کروم بوک C330 یک صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی دارد که با رزولوشن HD و رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل خود، با دارا بوردن لولا‌های ۳۶۰ درجه، قادر است در همه ی جهات خم شده و تجربه جذابی را برای شما فراهم کند. سایز این لپ تاپ ۲۹۲ * ۲۱۵.۳۹ * ۱۹.۶ میلیمتر و وزن آن تقریبا ۲.۶پوند است. وزن اندک این لپ تاپ آن را جهت جا به جایی بسیار راحت کرده است. همین طور یک دوربین ۱ مگاپیکسلی با توانایی فیلمبرداری HD و یک میکروفون هم در این لپ تاپ قرار داده شده است.

همانگونه که متوجه شدید لپ تاپ لنوو کروم بوک C330 یک لپ تاپ خیلی معمولی و جهت استفاده های عمومی طرحریزی شده است. از خصوصیت های اتصالی این لپ تاپ می شود به وایرلس ۸۰۲.۱۱ac 2 x 2، بلوتوث ورژن ۴.۱، یک پورت USB 3.0، دو پورت USB-C و یک پورت HDMI اشاره کرد. همین طور یک اسلات کارت حافظه نیز جهت اضافه کردن به حافظه داخلی این لپتاپ در آن جا گذاری شده است.

لپ تاپ لنوو کروم بوک C330 همین طور یک جک ۳.۵ میلیمتری هدفون هم دارد. پخش کننده صدای این لپ تاپ، یک اسپیکر به شکل دوگانه و کیفیت صدای دالبی است. این ویژگی ها به ما نشان می‌دهد که لپ تاپ‌های مقرون به صرفه کروم بوک لنوو همگی قادرند یک سر و گردن از همه ی لپ تاپ های کروم دیگر بالاتر باشند. این لپ تاپ در ۲رنگ سفید و شامپاینی ارائه می شود.

دیگر قابلیت ها

در داخل این لپ تاپ یک پردازشگر مدیاتک ۸۱۷۳C با پردازنده گرافیکی داخلی قرار دارد. هر هسته این پردازنده ۴ هسته ای، ۲.۱ گیگاهرتز فرکانس دارد که به همراه یک حافظه رم ۴ گیگابایتی از نوع LPDDR3 همه ی کار‌های پردازشی لپ تاپ لنوو کروم بوک C330 را انجام می‌دهند. با نگاه کردن به پردازنده این لپ تاپ، قادر است تماما به میان رده بودن آن پی برد. گفته شده که باتری این لپ تاپ قادر است جهت کار‌های رایج لپتاپ لنوو کروم بوک C330 را تا ۱۰ ساعت روشن نگه دارد. مثل مدل دیگر لپ تاپ های کروم بوک لنوو، کروم بوک C330 هم در ۲ ورژن ارائه خواهد شد. این ۲ مدل، حاوی ۳۲ و ۶۴گیگابایت حافظه داخلی SSD هستند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *