فروش سریع سامسونگ گلکسی زد فلیپ در کره جنوبی، تقاضای شدید در آمریکا

امروز سامسونگ گلکسی زد فلیپ ( Galaxy Z Flip) را برای پیش‌فروش در کره‌ی جنوبی و آمریکا عرضه کرد. اگر تقاضای اولیه چیزی باشد که بشود روی آن حساب باز کرد، به نظر میرسد سامسونگ منابع محدودی از این دستگاه  را در اختیار داشته یا اینکه حسابی غافلگیر شده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

در کره‌ی جنوبی پیش فروش سامسونگ زد فلیپ در عرض تنها سی دقیقه  پس از عرضه در فروشگاه های آنلاین منتخب به اتمام رسید. بر روی ال جی اپ پلاس (LG Uplus) هم پیش فروش دستگاه در همین مدت زمان پایان یافت. انتظار میرود که سامسونگ در هفته نخست عرضه  چیزی حدود ۲۰۰۰۰ دستگاه از این محصول را به فروش خواهد رساند که این مقدار دقیقا دو برابر فروش گلکسی فولد (galexy fold) خواهد بود. در ایالات متحده هم میزان تقاضا برای گلکسی زد فلیپ بالا پیش بینی می شود؛ این دستگاه تاشو تاکنون دربسیاری ازمراکز خرید به فروش رسیده است.

اگر به سفارش دادن یک گوشی تاشوی ۱۳۸۰ دلاری علاقه دارید، بهترین گزینه ممکن این است که به طور مستقیم از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ اقدام کنید که به شما تضمین تحویل تا ۱۸ فبریه را خواهد داد.

گلکسی زد فلیپ دومین گوشی تاشوی سامسونگ پس از گلکسی فولد است که این هفته به همراه گلکسی اس ۲۰ (galexy s20) معرفی شد؛ این محصول ویژگی های یک پرچمدار را مانند گلکسی فولد دارا نمی‌باشد که شاید همین نکته به سامسونگ کمک کرده تا قیمت آن را را در سطحی رقابتی حفظ کند.

در حالی‌که گلکسی فولد حدود ۲۰۰۰ دلار قیمت داشت باید بگوییم گلکسی زد فلیپ ۱۳۸۰ دلار برای شما تمام خواهد شد.

این دستگاه تا این لحظه فقط در آمریکا و کره جنوبی برای پیش فزوش عرضه شده است؛ اما بزودی در فروشگاه های دیگر نیز موجود خواهد شد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *