کیبورد پوشیدنی و جذاب

کمپانی Tap Systems

یکی از کمپانی های فعال در عرصه ی واقعیت مجازی، مدلی کیبورد پوشیدنی و جذاب معرفی کرده که بسیار می‌تواند به توسعه این عرصه کمک و آن را عملیاتی‌تر کند. کمپانی های گوناگونی تا به امروز تکاپوهای بسیاری کرده‌اند تا واقعیت مجازی توسعه های بیشتری را ارائه کند و جهت کاربری آینده مهیا شود، ولی اینک همه ی این تکاپوها برای داشتن اوقات مفرح بوده است. حالا به نظر می آید که یکی از کمپانی ها بالاخره راهی را پیدا کرده که قادر است واقعیت مجازی را برای مردم و کاربران سودمند و کارامد سازد.

گجت

ماوس و کیبورد پوشیدنی

کمپانی تحت عنوان Tap Systems نوعی ماوس و کیبورد پوشیدنی تولید کرده است. این دستگاه شامل نوعی توانایی بلوتوث جهت اتصال است و کاربر با آن قادر است چیزی را نشانه بگیرد، کلیک و یا به آسانی Type کند. این دستگاه با استفاده از ضربه های انگشتان روی یک سطح، حروفی را ایجاد می کند. ماوس و کیبورد پوشیدنی کمپانی Tap Systems قابل وفق دادن با بستر واقعیت تلفیقی مایکروسافت است و همینطور با دستگاه های واقعیت مجازی دیگر از جمله HTC Vive هم سازگاری دارد. این شیوه دارای نوعی باتری با کارکرد ۸ ساعته است و در وضعیت Standby تا ۷روز روشن می ماند و همین طور حاوی یک قاب ویژه ی شارژ است.

دیوید شیک، مدیرعامل و یکی از موسسین کمپانی Tap Systems می‌گوید:

تکاپوهای خیلی زیاد و خوبی تا امروز به انجام رسیده تا بهره‌وری دسکتاپ و ابزارهای ارتباطاتی را جهت فضاهای ویژه ی غوطه‌ور شدن و همین طور واقعیت مجازی بی افزاید. تاامروز، کار کردن با شیوه های موجود جهت وارد کردن داده های ورودی مشکل بوده است. با دستگاه های Tap Systems کاربران قادند برای نخستین بار، بدون درگیر شدن با پروسه های دست و پاگیر وارد کردن داده های ورودی، از مزیت های محیط های کاری واقعیت گسترش یافته استفاده کنند. این عمل پروسه ای است که قادر است زمینه ی کاربری سیستم های واقعیت مجازی و واقعیت تلفیقی را جهت قسمت های تجاری، ارتباطاتی، بهره وری و همینطور شبکه‌های اجتماعی بیش از قبل گسترش دهد.

بهای این کیبورد

کیبورد پوشیدنی کمپانی Tap Systems هم اکنون با بهای ۱۷۹دلار وارد بازار می‌شود. این ابزار حداقل کمپانی های دیگر را بر آن می‌دارد که شیوه های بهینه‌‌ای را جهت کاربرد در واقعیت مجازی طراحی و معرفی نمایند.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *