نینتندو سوییچ در سکوت خبری بروزرسانی شد

در حالی که شایعات مختلفی پیرامون نسل جدید سوییچ نینتندو منتشر شد اما شرکت ژاپنی با گذشت مدت زمان کوتاهی پس از معرفی نینتندو سوییچ لایت، نسخه بروزرسانی شده سوییچ اصلی را در سکوت خبری معرفی کرد.

این کنسول دستی هیبری دارای عمر باتری بیشتری بوده که به لطف باتری پرظرفیت تر صورت می گیرد. نسخه بروزرسانی شده سوییچ عمر باتری بین ۴.۵ تا ۹ ساعت را به دنبال دارد که نسبت به مدل قبلی با تایم ۲.۵ تا ۶ ساعت بهبودیافته تر است.

به گفته Kotaku این کنسول جدید موجب خواهد شد تا بازیکنان بتوانند بازی چون The Legend of Zelda: Breath of the Wild را در مدت ۵.۵ ساعت بازی کنند تا ۳ ساعت. به جز عمر باتری تغییرات چشمگیر دیگری صورت نگرفته است.

سوییچ جدید از ماه آگوست با قیمت ۲۷۹ پوند عرضه می شود. متاسفانه این کنسول سوییچ نسل جدید نیست که از نمایشگر لمسی ۱۰۸۰ پیکسلی و ضخامت باریک بهره ببرد. تنها یک کنسول بروزرسانی شده در بخش باتری محسوب می شود.

نینتندو احتمالا سال آینده نسل جدید سوییچ را با ویژگی های بهبود یافته معرفی می کند. در این بین سوییچ لایت نیز ۲۰ سپتامبر امسال با قیمت ۲۰۰ دلار و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی به عنوان کنسول کاملا دستی عرضه خواهد شد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت نینتندو مراجعه کنید.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *