یکی از آیفون های ۲۰۲۰ نمایشگر منعطف OLED خواهد داشت

شرکت اپل در نظر دارد هر سال نسل جدیدی از گوشی های هوشمند آیفون را معرفی کند. اسمارتفون هایی که مشخصات قابل توجهی داشته و در نوع خود جذاب تر از دیگر رقبا اندرویدی هستند. به تازگی گزارشی درباره آیفون های ۲۰۲۰ منتشر شد.

گزارش تازه انتشاریافته نشان می دهد اپل سال آینده پنل منعطف OLED را برای آیفون های ۲۰۲۰ در نظر می گیرد که توسط ال جی به تولید می رسند. البته این پنل تنها برای یکی از مدل آیفون هاست و بدان معنا بوده سال ۲۰۲۰ علاوه بر آیفون های معمولی باید شاهد یک مدل منعطف هم باشیم.

البته عجیب نیست چنین خبری را مشاهده کنیم زیرا این روزها شرکت های تولیدکننده تلفن هوشمند در نظر گرفتند تا علاوه بر مدل های معمولی، محصولات انعطاف پذیر را هم در سبد محصول خود قرار دهند. از سال ۲۰۱۰ اپل شرکت ال جی را به عنوان تامین کننده پنل نمایشگر خود انتخاب کرد. در سوی دیگر سامسونگ نیز سال های بعد به ال جی پیوسته و سعی کرده به تامین سفارشات نمایشگر اپل بپردازد.

با این حال اپل می خواهد ال جی را به عنوان تامین کننده نمایشگر آیفون منعطف خود انتخاب کند. دستگاهی که پنل OLED منعطف دارد و مشخص نیست چه ویژگی هایی برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *