مارک والبرگ:‌ «فیلم Uncharted شبیه به فیلم Indiana Jones است»

به نظر می‌رسد که سرانجام فیلم Uncharted ساخته خواهد شد. حال مارک والبرگ (Mark Wahlberg) که قرار است شخصیت سالی (Sully) را ایفا کند از شباهت‌های این فیلم با فیلم Indiana Jones گفته است. با بروز نیوز همراه باشید.

سرانجام بعد از مدت‌ها انتظار و کشمکش‌ها، فیلم Uncharted اتفاق می‌افتد و ساخته خواهد شد. در جدیدترین مصاحبه والبرگ با وب‌سایت Colider، او از شروع فیلم‌برداری این اثر از حدود دو هفته دیگر خبر داده‌ است. این صحبت با حرف‌های تام هالند (Tom Holland) درباره زمان شروع فیلم‌برداری مطابقت دارد.

والبرگ درباره داستان ملاقات اول دریک (Drake) با سالی می‌گوید‌:‌«بیشتر آن اورجینال است.» وی گفت که آن‌ها سرانجام روی اختلافات خود سرپوش خواهند گذاشت و باهم دوست می‌شوند. والبرگ در ادامه صحبت‌هایش این فیلم را با مجموعه فیلم Indiana Jones مقایسه کرد. او تصور می‌کند حس مروبط به باستان‌شناسی و ماجراجویی‌های این دو که باعث سفر به نقاط مختلف جهان و اماکن تاریخی آن می‌شود باعث ایجاد شباهت بین این دو اثر خواهد شد. مارک والبرگ می‌گوید:

« زمانی که داشتم (فیلمنامه را) می‌خواندم، حس می‌کردم درحال خواندن Indiana Jones و یا Thomas Crown Affair هستم.»

در بازی Uncharted 3: Drake’s Deception  فلش‌بک‌هایی به جاوانی نیتن دریک (Nathan Drake) و اولین دیدار او با سالی زده شد. به نظر می‌رسد بخشی از آن در فیلم اجرایی خواهد شد.

والبرگ گفته است که در ابتدا قرار بود او شخصیت نیتن دریک در فیلم Uncharted را ایفا کند؛ اما از آن زمان بسیار گذشته است. او گفت که توانایی کافی برای حرکت سریع را ندارد و برای ایفای نقش دریک بسیار پیر شده است.

والبرگ در کارنامه کاری خود جایزه بهترین فیلم آکادمی برای ایفای نقش در فیلم The Departed، فیلم مارتین اسکورسیزی (Martin Scorsese) را دارد و به طور حتم حضور او در فیلم Uncharted می‌تواند به کیفیت این فیلم بیش از بیش اضافه کند.

فیلم Uncharted قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی به اکران برسد.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • سینما
  • مارک والبرگ:‌ «فیلم Uncharted شبیه به فیلم Indiana Jones است»