نسخه ریمیک The House of the Dead 1 و ۲ در دست ساخت قرار دارد

براساس گزارش‌های تازه انتشاریافته، نسخه ریمیک بازی شوتر محبوب سگا توسط استودیو MegaPixel تحت توسعه قرار دارد و بزودی توسط شرکت Forever Entertainment منتشر خواهد شد.

بازی The House of the Deadرا می‌توان از عناوین محبوب شرکت سگا دانست که در سال‌های گذشته منتشر شد. در حال حاضر مشخص شده بزودی باید شاهد انتشار نسخه ریمیک The House of the Dead 1 و ۲ روی پلتفرم نامشخصی باشیم. گفته شده این بازی برای پلی استیشن VR در دست توسعه قرار دارد که به عنوان نسخه ریمیک بسیار جذاب خواهد بود.

اولین نسخه بازی The House of the Dead با سبک شوتر و ترسناک در سال ۱۹۹۶ منتشر شد. عنوانی که بازیکنان را در جای خود میخکوب می کرد و توانست با فروش قابل توجه هم رو به رو باشد. تاکنون سگا چند نسخه از بازی The House of the Dead را توسعه داده و منتشر کرد. اما گویا به نظر می‌رسد دو شرکت و استودیو Forever Entertainment /MegaPixel  در پی آن هستند تا ریمیک این دو بازی را برای پلتفرم‌های نامشخص منتشر کنند.

بدون شک باید انتظار داشت که Forever Entertainment، نسخه ریمیک The House of the Dead 1 و ۲ را برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر کند. اگرچه شایعه شده روی پلی استیشن VR هم دردسترس قرار خواهد گرفت.

البته در سال ۲۰۰۹ بود که بازی The House of the Dead: Overkill برای wii منتشر شد اما نتوانست چندان موفق باشد. سپس در سال ۲۰۱۱ نسخه پلی استیشن ۳ آن منتشر شد و بازیکنان می‌توانستند با کمک کنترلرهای Move در گیم پلی اهداف را نابود کنند. با وجود آن که ما همچنان The House of the Dead: Overkill را با کنترلر Move روی پلی استیشن ۳ در حال تجربه هستیم، احتمالا Forever Entertainment می‌خواهد آن را به سمت تجربه ۳D برده و این بازی را به صورت واقعیت مجازی تجربه کنیم.

به احتمال بسیار نسخه ریمیک The House of the Dead تنها برای پلی استیشن وی آر منتشر خواهد شد. البته برای تجربه PS VR باید به پلی استیشن ۴ تکیه کرد و این موضوع احتمال انتشار بازی برای PS4 را بالا می‌برد. اخیرا بود که سونی بازی Until Dawn: Rush of Blood را برای پلی استیشن وی آر منتشر کرد و انتظار داریم The House of the Dead نیز با الهام از بازی مورد اشاره برای VR منتشر شود.

منبع

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • خانه
  • بازی
  • نسخه ریمیک The House of the Dead 1 و ۲ در دست ساخت قرار دارد