Yakuza 0 و Kingdom Hearts 3 در لیست بازی‌های سرویس گیم‌پس

دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان و دنبال‌کنندگان سرویس گیم‌پس این هفته منتظر کازوما کیریو (Kazuma Kiryu) باشند. مایکروسافت امروز خبری از بازی‌های این هفته‌ی سرویس گیم‌پس منتشر کرد. تمامی این بازی‌ها تا تاریخ ۷ام اسفندماه (۲۶ فوریه) برای این سرویس در دسترس قرار می‌گیرند. قرار گرفتن بازی Yakuza 0 در سرویس گیم‌پس رایانه‌های شخصی نیز تایید شده است اما هنوز تاریخ دقیقی برای قرار گرفتن عنوان بالا در این سرویس مشخص نشده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

در میان لیست منتشر شده تام سه عنوان محبوب به چشم می‌خورد. Yakuza 0، Ninja Gaiden 2 و Kingdom Hearts 3 هر سه در این سرویس قرار خواهند گرفت. بازی Ninja Gaiden 2، عنوانی هک اند اسلش است که بازی‌بازان کلاسیک قطعا از تجربه‌ی آن لذت خواهند برد. بخصوص که امکان تجربه‌ی آن را برروی این کنسول نسل هشتمی دارند. Ninja Gaiden 2 در تاریخ اول اسفندماه (۲۰ فوریه) در دسترس قرار می‌گیرد. استودیوی اسکوئر اینکس (Square Enix) هم بازی Kingdom Hearts 3 را در لیست این سرویس قرار داده است.

سرویس گیم‌پس رایانه‌های شخصی دارای عناوین Yakuza 0، Wasteland Remastered، Reigns: Game of Thrones،Two Point Hospital و Indivisible است. تاریخ در دسترس قرار گرفتن این عناوین برای پلتفرم رایانه‌های شخصی بزودی مشخص خواهد شد. سرویس گیم‌پس برای کنسول ایکس‌باکس وان ۹.۹۹ دلار و برای پلتفرم رایانه‌های شخصی ۴.۹۹ دلار است. امیدواریم از تجربه‌ی این عناوین برروی این کنسول‌ نسل هشتمی لذت ببرید.

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *