همکاری وب‌سایت یوتیوب و شرکت اکتیویژن بلیزارد برای پخش زنده مسابقات e-sport

در سال ۲۰۱۹ رقابت برای گرفتن حق پخش زنده و استریم به اوج خود رسید. این روزها نیز پلتفرم های مختلف برای جذب مخاطبان بیشتر، در حال تلاش برای بستن قرارداد‌های اختصاصی با استریمر‌های معروف هستند. تا پایان سال ۲۰۱۹ وب‌سایت توئیچ (Twitch) دز این زمینه بی‌رقیب بوده است. در ادامه با بروزنیوز همراه باشید.

با وجود قدرت وب‌سایت توئیچ در این زمینه، شرکت گوگل (Google) نیز در این موضوع قدرتمند ظاهر شده و امروز به طور رسمی از همکاری جدیدش با شرکت اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) خبر داد. بر طبق این همکاری شرکت اکتیویژن بلیزارد، به طور اختصاصی از پلتفرم یوتیوب (Youtube) برای پوشش مسابقات ورزش‌های الکترونیکی (e-sports) استفاده خواهد کرد. از جمله این مسابقات می‌توان به لیگ بازی Call Of Duty اشاره کرد که در پایان این هفته برگزار خواهد شد. همچنین لیگ بازی Overwatch نیز که پیش از این در وب‌سایت توئیچ پخش می‌شد؛ پس از این یک رویداد اختصاصی برای وب‌سایت یوتیوب خواهد بود.

رایان وایت (Ryan Wyatt)، مدیر بخش بازی وب‌سایت یوتیوب، اعلام کرد که بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر به طور متوسط روزانه ۵۰ میلیارد ساعت را صرف دیدن محتوای بازی‌های کامپیوتری در وب‌سایت یوتیوب می‌کنند. همچنین همکاری بین ۲ شرکت گوگل و اکتیویژن بلیزارد، شامل سرویس‌های ابری نیز می‌شود و شرکت اکتیویژن از سرویس‌های ابری شرکت گوگل برای میزبانی سرور‌های بازی خود استفاده خواهد کرد. اکتویژن دلیل این انتخاب را قابلیت‌های فروان سرویس گوگل، شبکه‌ی با کیفیت و سرعت بالا‌ اعلام کرد.

بیشتر بخوانید  سری میت 30 با فناوری بی سیم سریع
فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

تبلیغات گروه سایبری آبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *