بروزنیوز

فروش تمامی دستگاه های هایپرکار لوتوس Evija

شرکت لوتوس در سال ۲۰۱۹ هایپرکار الکتریکی منحصربفرد خود را به نام لوتوس Evija معرفی کرد. خودرویی با طراحی خیره کننده و قدرتی بیش از ۲۰۰۰ اسب بخار که توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. حال به نظر می‌رسد این ابراتومبیل کاملا به فروش رفته است. با  بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

کاهش عرضه آیفون ۱۱ اپل به دلیل ویروس کرونا در ایالات متحده

شرکت اپل پیشتر اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا میزان عرضه آیفون به شدت کاهش پیدا خواهد کرد و البته این امر موقتی است. در حال حاضر شرکت‌های مخابراتی و خرده فروشان تحت تاثیر این مسئله قرار گرفتند. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

کانادا شبکه ۵G را در چهار شهر مونترال، اتاوا، تورنتو و ونکوور فعال کرد

بدون شک این روزها مبحث شبکه ۵G در صنعت فناوری بسیار اهمیت پیدا کرده و بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌های مخابراتی سعی دارند به عرضه دیوایس‌هایی با پشتیبانی این شبکه عرضه کنند. در سوی دیگر کشورها نیز قصد دارند زیرساخت لازم را فراهم آورده تا بتوانند به پشتیبانی این شبکه بپردازند. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

قابلیت Photo Mode بازی Death Stranding روی کنسول پلی‌ استیشن ۴

انتشار توییت جدید هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) گمانه‌زنی‌ها در رابطه با انتشار قابلیت جدیدی از بازی Death Stranding روی کنسول پلی‌استیشن ۴ را قوت بخشید. با بروز نیوز همراه باشید. (بیشتر…)

قیمت کنسول Xbox Series S مایکروسافت تنها ۳۰۰ دلار است

شرکت مایکروسافت در اواخر سال ۲۰۱۹ از کنسول نسل نهمی خود به نام کنسول Xbox Series X رونمایی کرد. در حالی که گفته می‌شود نسخه اقتصادی این کنسول به نام Xbox Series S تحت توسعه قرار دارد، اما تاکنون اطلاعاتی درباره آن فاش نشد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

کرونا موجب اهدا بسته ۱۰۰ گیگ برای اینترنت خانگی توسط وزارت ارتباطات شد

همانطور که می‌دانید، این روزها ویروس کرونا مردم کشورمان را سخت خانه نشین کرده تا با گذشت چند هفته این ویروس چینی در کشور فروکش کرده و مردم بتوانند به سفر پرداخته یا در بیرون از خانه به راحتی کارهای خود را انجام دهند. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

رویداد E3 2020 حضور یک شرکت دیگر را نیز از دست داد

احساس می‌شود رویداد E3 امسال کم رمق‌تر از سال‌های گذشته برگزار خواهد شد. این موضوع زمانی ثابت می‌شود که یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ از حضور خود در رویداد E3 2020 خودداری کرده است. با بروز نیوز همراه باشید. (بیشتر…)

شیوع ویروس کرونا رویداد WWDC 2020 اپل را کنسل کرد

این روزها همه جا صحبت از ویروس کروناست، ویروسی بوده که یک ماهی از حضور آن در جوامع جهانی می‌گذرد و تاکنون ۱۰۰ها هزار نفر را به کام خود کشانده و بیش از ۳۵۰۰ نفر نیز کشته شدند. حال به نظر می‌رسد این ویروس رویداد WWDC 2020 را کنسل کرده است. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

رونمایی Fiat از فیات ۵۰۰ نسل جدید، کوچولو دوست داشتنی

شرکت ایتالیایی فیات که یکی از برندهای بزرگ صنعت خودروسازی محسوب می‌شود، به تازگی در جریان رویداد کنسول شده ژنو ۲۰۲۰ از نسل جدید خودرو کوچک شهری فیات ۵۰۰ رونمایی به عمل آورد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)