بروزنیوز

تلفن هوشمند موتورولا Moto G8 میان رده با دوربین سه گانه معرفی شد

شرکت موتورولا به تازگی از میان رده خود به نام Moto G8 رونمایی کرد. گوشی هوشمندی که انتظار می‌رفت همزمان با سه گوشی Play, Plus و Power موتورولا معرفی شد و در نهایت به تازگی از آن رونمایی شده است. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

کالبدشکافی گلکسی اس ۲۰ اولترا سامسونگ و تعمیر سخت آن

گروه iFixit به تازگی تصمیم گرفت کالبدشکافی گلکسی اس ۲۰ اولترا سامسونگ، گوشی هوشمند ۱۴۰۰ دلاری را انجام دهد تا مشخصات دوربین این پرچمدار را زیر ذره بین ببرد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

تغییر بزرگ لوگو شرکت بی ام و (BMW) پس از یک قرن

شرکت بی ام و (BMW) در جریان نمایشگاه ژنو ۲۰۲۰ پس از معرفی کانسپت i4، یک معرفی بزرگ دیگر هم داشت، آن چیزی نبود جز تغییر بزرگ لوگو پس از ۱۰۰ سال. برای کسب جزئیات بیشتر با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

نوکیا ۱۹ مارس گوشی هوشمند ۵G خود را معرفی می کند

شرکت نوکیا از مدت‌ها قبل با همکاری HMD شروع به تولید گوشی‌های هوشمند اندرویدی گرفته و برنامه بزرگی در بخش تلفن هوشمند در سر دارد. حال قرار است در ۱۹ مارس رویداد اختصاصی برگزار کند. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

بازی Rainbow Six Seige را این هفته رایگان تجربه کنید

در اولین هفته از ماه مارچ می‌توانید بازی Rainbow Six Seige را به صورت رایگان تجربه کنید. همچنین روی این بازی تخفیفات بی‌نظیری نیز اعمال شده است. با بروز نیوز برای کسب اطلاعات بیشتر همراه باشید. (بیشتر…)

دیوار فروش محصولات بهداشتی را ممنوع کرد

این روزها به شدت صحبت از ویروس همه گیر کروناست. ویروسی که موجب مرگ و میر شده و حتی نگرانی بین مردم کشورمان به وجود آورده است. در این بین برخی سودجیان از فرصت استفاده کرده و به دنبال فروش محصولات خود با قیمت بالا هستند. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

خانواده وان پلاس ۸ در ۱۴ آوریل رونمایی می شوند

روز گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت وان پلاس قصد دارد خانواده وان پلاس ۸ را در سه مدل بزودی معرفی کند. این تاریخ میانه آوریل مشخص شده بود اما به تازگی جزئیات بیشتری دردسترس قرار گرفت. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)