بروزنیوز

اولین تصویر فورد Bronco 2021 به بیرون درز کرد

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون فورد Bronco که سال‌هاست از معرفی نسل پیشین آن می‌گذرد، منتشر شده است. خودرو شاسی بلند فورد که در دهه‌های پیشین توانست به محبوبیت بزرگ دست یابد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

اپل واچ با حالت کودک و ردیاب خواب قابلیت های بیشتری پیدا می کند

شرکت اپل درصدد است تا هر سال ویژگی‌های جدیدتری را روی گجت پوشیدنی خود یعنی اپل واچ تعبیه کند. اخیرا گزارش شد که قابلیت سنجش اکسیژن خون بزودی به اپل واچ می‌رسد و حال اطلاعات بیشتری فاش شد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

کادیلاک رونمایی خودرو برقی Lyriq EV را به دلیل ویروس کرونا کنسل کرد

شرکت کادیلاک قصد داشت در تاریخ ۱۲ اسفند ( ۲ آوریل ) امسال اولین شاسی بلند الکتریکی خود را به نام Lyriq EV رونمایی کند اما ویروس کرونا موجب شد تا این برند به کنسل کردن رویداد بپردازد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

عرضه گوشی هوشمند آیفون SE 2 اپل با تاخیر مواجه است

اگر بخواهیم به یک محصول اقتصادی از اپل برای آینده اشاره کنیم، قطعا آن چیزی نیست جز گوشی هوشمند آیفون SE 2 که تاکنون شایعات بسیاری درباره آن منتشر شده و کوپرتینویی‌ها هم بزودی آن را معرفی می‌کنند. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

فروش گوشی هوشمند هوآوی در سال ۲۰۲۰ کاهش ۲۰ درصدی خواهد داشت

از سال ۲۰۱۸ دولت ایالات متحده سخت با هوآوی مقابله می‌کند زیرا این شرکت را جاسوس چین در کشور خود دانسته و از این رو مانع فروش محصولات این برند چینی در کشور خود شده است. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

لحظات اکشن و مبارزه با شخصیت منفی داستان در تریلر جدید فیلم Black Widow

با توجه به نزدیک شدن تاریخ اکران فیلم Black Widow و شروع فاز چهارم دنیای سینمایی مارول، آخرین تریلر از این فیلم منتشر شد. تریلری که مملو از لحظات اکشن و جذاب با بازی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) است. با بروز نیوز همراه باشید. (بیشتر…)

سقف سرعت هایپرکار Jesko Absolut کونیگزگ به ۵۰۰ کیلومتر برساعت می رسد

شرکت کونیگزگ در جریان نمایشگاه بین المللی لغو شده ژنو ۲۰۲۰ از هایپرکار جدید خود یعنی Jesko Absolut رونمایی کرد که در واقع مدلی مبتنی بر Jesko سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)