بروزنیوز

کرونا، تهدید جهانی | راه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا

سلام خدمت بروزی‌های عزیز، امیدوارم تنتان در این سرمای زمستان سالم باشد. همان‌طور که مستحضر هستید، ابتلا به سرماخوردگی در فصل زمستان عادی بوده و همه‌ی ما با آن کم و بیش در این روزها سروکار داریم. اما متاسفانه اخیرا ویروسی در روزهای اخیر، در سراسر جهان شایع شده است که به کرونا (Corona) مشهور بوده و علائم آن به…

اپل بزودی پردازنده اختصاصی در لپ تاپ های مک بوک استفاده می کند

بدون شک سری لپ تاپ‌های مک بوک اپل بسیار محبوبیت پیدا کردند و نه تنها طراحی ساده‌ای دارند، بلکه از مشخصات قابل توجهی برای کاربری مالتی مدیا بهره می‌برند. اما به نظر می‌رسد شرکت کوپرتینویی به دنبال تغییراتی است. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

آموزش چگونگی دانلود ویندوز ۱۰ به صورت رایگان در ویندوز ۷

مایکروسافت (Microsoft) چندی پیش به صورت رسمی پایان پشتیبانی از ویندوز ۷ (Windows 7) را اعلام کرد. اما هنوز وقت برای بروزرسانی رایگان و دانلود ویندوز ۱۰ (Windows 10) وجود دارد. برای این موضوع آموزشی تهیه شده است که در ادامه می‌توانید بخوانید. پس با بروز نیوز همراه باشید. (بیشتر…)

گوشی ردمی نوت ۹ پرو و گوشی ردمی نوت ۹ پرو مکس شیائومی معرفی شدند

شرکت ردمی زیربرند شیائومی بوده که به تازگی در رویداد هند از دو گوشی هوشمند میان رده جدید گوشی ردمی نوت ۹ پرو و گوشی ردمی نوت ۹ پرو مکس رونمایی به عمل آورده است که از چهار دوربین در عقب بهره می‌برند. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

Warner Bros قصد داشت در E3 2020 از بازی های جدید خود رونمایی کند

شرکت Warner Bros. Games ناشر عناوین بزرگی چون سری بازی‌های بتمن و چندی دیگر قصد داشت در نمایشگاه E3 2020 به برگزاری کنفرانسی پرداخته و از چند بازی جدید رونمایی کند. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

ایکس باکس میزبان رویداد دیجیتالی پس از لغو E3 2020 خواهد بود

پس از لغو رویداد E3 2020 طرفداران مایکروسافت (Microsoft) و ایکس باکس (Xbox) همچنان باید منتظر برگزاری کنفرانس دیجیتالی برای معرفی جدیدترین محصولات این شرکت باشند. با بروز نیوز همراه باشید. (بیشتر…)

تولید خودرو i8 بی ام و (BMW) در آوریل امسال به پایان خواهد رسید

شرکت بی ام و (BMW) در خط تولید خود مدل‌های مختلفی به تولید می‌رساند و در این بین باید به اتومبیل افسانه‌ای و فضایی i8 اشاره کرد که چندین سال از تولید و معرفی آن می‌گذرد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

کاهش ۵۰ درصدی فروش گوشی های آیفون در چین به دلیل ویروس کرونا

همانطور که مطلع هستید، جهان در حال حاضر با ویروس اپیدمی کرونا دست و پنجه نرم می‌کند. ویروسی که بر صنایع مختلفی تاثیر منفی گذاشته و از جمله باید به فروش گوشی های آیفون که همیشه پرفروش بوده است اشاره کرد. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)

آموزش چگونگی استفاده از AirPods روی گوشی های اندرویدی

هندزفری‌ AirPods یکی از محصولات محبوب اپل (Apple) است که طبق سیاست‌های این شرکت، استفاده از آن روی وسائلی که از سیستم عامل اندروید (Android) بهره می‌برند میسر نیست. با بروز نیوز برای آموزش چگونگی استفاده از این هندزفری‌ روی سیستم عامل اندروید همراه باشید. (بیشتر…)

تاریخ رونمایی گوشی Galaxy M21 سامسونگ مشخص شد

هفته گذشته شایعه‌ای منتشر شد که خبر از معرفی میان رده اقتصادی، گوشی Galaxy M21 در تاریخ ۲۶ اسفند ( ۱۶ مارس ) می‌داد. حال به تازگی در Amazon.in تصویر تبلیغاتی درج شده که این شایعه را تایید می‌کند. با بروزنیوز همراه باشید. (بیشتر…)